| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
У категорії матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Інтелектуальний розвиток - важлива сторона діяльності закладів освіти. Перед людиною постійно виникають проблеми, труднощі, несподіванки. Це означає, що в світі є багато невідомого. Для цього необхідне більш глибоке пізнання світу, відкриття в ньому нових процесів, властивостей і взаємовідносин людей і речей.
|
Досліджуючи питання педагогічної ради, опрацьовуючи наукову літературу і інтернет-ресурси, спираючись на власний досвід і досвід колег, можу з впевненістю сказати, що традиційна українська школа розглядає кожну дитину не стільки як об’єкт, що потребує впливу, скільки як особистість, що інтенсивно розвивається в процесі навчальної діяльності.
|
Термін "інновація" означає оновлення процесу навчання, який опирається, головним чином, на внутрішні фактори. Запозичення цього терміна пов'язане з бажанням виділити мотиваційний бік навчання, відмежуватися від чергових "переможних методик", які за короткий час повинні дати максимальний ефект незалежно від особливостей групи та окремих учнів, їхніх бажань, здібностей.
|
До ігрових форм навчальної діяльності належить складання та розв’язування кросвордів. Кросворд — це задача-головоломка. Її суть в заповненні рядків клітин, які перетинаються (по вертикалі і горизонталі) словами, що розгадують по вказаному списку визначень суті цих слів.
|
Один із принципів розвиваючого навчання — принцип активності та свідомості. Учень може бути активним, якщо усвідомлює мету навчання, його необхідність, якщо кожна його дія є усвідомленою та зрозумілою.
|
Тестування — це спеціально розроблена науково оптимізована процедура, що дозволяє максимально об'єктивно оцінювати рівень досягнень людини (учня), виражати ці можливості кількісно.
|
У програмах розвитку освіти в Україні визначено, що випускник сучасної школи повинен гнучко адаптуватися до життєвих ситуацій, які швидко змінюються, вміти самостійно набувати нові знання і вміло їх використовувати на практиці, критично мислити, вміти бачити проблеми, які виникають у реальному житті, та шукати раціональні шляхи їх розв'язання, творчо мислити і генерувати нові ідеї, аналізувати й висувати гіпотезу щодо розв'язання проблем, установлювати статистичні закономірності й робити аргументовані висновки.
|
Процес навчання повинен бути організований так, щоб зорієнтувати дитину на досягнення нею цілей, які вона сама собі поставила.
|
…застосування принципу активності в навчанні
особливо потрібне в українській школі, бо якраз нам
треба перебороти ту пасивність, що віками
вироблялась у нашого народу, і розвинути
ініціативу та творчі здібності нашої молоді
Г.Ващенко
|
|
|